.....

Sååå tråkigt har jag..finns inge och göra..o känner mig bara ivägen här..sitter inne i Oskars rum och kikar lite tv..godissugen e jag med, ojoj vikka problem man har..;p

Sitter och funderar på om man ska köpa nå raketer till nyår..blir nog hos Martin, kommer nog en del dit..blir mat på kvällen sedan ska vi väl bara umgås..men ska nog inhandla lite rakteter och champange..:)
Hoppas verkligen detta nyår blir bra..förra året var inte bra.. fick fira in nyåret helt själv..:/ Inte så värst roligt precis..

Men dt är nå som inte känns bra..känner mig så jäkla ensam...dt är något som saknas..och jag tror vad dt är..


 Men nu måste jag nog äta nå..så hungrig..










Kommentarer
Postat av: Erika S

fin låt gumman:)

2008-12-30 @ 16:39:21
Postat av: Erika S

du är inte ensam, du har ju mej?!

Saknar dej jättemkt!

2008-12-30 @ 16:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0