Trött..

Då var denna arbetsdag gjord..skönt, gick upp 4 imorse och jobbat till 2..blir ju så trött, o så kan jag inte lära mig att gå och lägga mig i tid, utan får sova max 3 timmar varje natt..e ju helt död :S

Nu är jag iaf hemma..ska snart hänga upp lite tvätt, sedan laga nån mat..pyttipanna kanske? ;) packa klart allt inför imorgon..åker direkt från jobbet till Arvika..:P

Tänkte även dra med mig Sandra på centret en sväng senare ikväll om hon orkar..;) Ikväll ska jag även gå och lägga mig i tid..försöka iaf hehe ;)

Fick idag veta av Niklas att det är ju Beercall på tisdag igen..hade helt glömt bort d, så blir väl fest då igen hehe..tur man är ledig på onsdag ;) Var ju riktigt roligt sist..

   

Ne nu blir d tvätthängning..jippi ;)

Fick en bra låt av Elli som jag fick lov att lägga upp :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0