Tisdag

Idag var vi upp till resecentret och betalade resan, så nu är resan bokad och klar, bara vänta tes den 9:e september, längtar sååå! ;)

Sedan så gick jag hem och tvättade, städade och även börjat packa lite :) Har även bokat tågbiljett till Arvika idag tills på fredag :)

Sandra kom förbi en sväng på dagen så gjorde vi en god lasagne, även Mandip och Tom kom förbi..sitter även kvar nu och spelar ett bilspel som Pettan har här..förstår mig inte på det roliga i det haha ;P Men men dom får väl sitta här hela natten...

Ne nu ska jag ordna lite i mina kläder, sedan ska jag lägga mig i tid o sova ikväll eftersom jag ska upp 4 imorgon bitti, uscha..tycker inte om förmiddagarna :S  Men men dt får gå..

Ne lägger upp en bra låt..sedan säger jag gokväll ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0