Sverige

Nu är jag hemma i Sverige..åkte med Mia och Bella idag från Norge, dom har vart där och sökt jobb och bott hos oss medans :)
Skönt och vara hemma lite och vila upp sig..känns som jag behöver d, har bara vart massa fest och jobb nu på sista tiden ;)

Såg iaf två kändisar i tisdags när jag jobbade på flygplatsen...stod där och jobbade när Dregen och Nick Borg från Backyard Babies kommer och ska gå igenom slussen, gillar verkligen deras musik..sen ser dom ju båda riktigt bra ut ;)

Men dom var inte så långa..hehe rätt korta båda två :P Men var iaf roligt att se dom, inte ofta det går svenska kändisar igenom på Gardermoen, e ju mest norska kändisar och d har jag ingen aning om vikka d e :S

Har iaf vart i Arvika två helger i rad..första helgen var jag där med Sandra och Erika, var ut och åt på Olssons brygga och festade, sedan var jag där ihelgen på Arvika hamnfest, såg massa bra artister som Magnus Uggla, Amanda Jensen, Nationalteatern, September och Rydell och Quick :)
Riktigt rolig helg..lägger upp några filmer och sånt senare ;)

Nu ska jag laga god tacos :)

                                                       

Backyard Babies - Minus Celsius


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0