Partyy!

Nu längtar jag tes nästa helg, Markus ringde mig ikväll och vi snackade lite..så vi kom fram till att vi ska nog ut och äta på Olssons Brygga nästa helg och se på Adam Tensta, e ju sista helgen det är öppet för sommarn, så blir nog en del folk oxå :) Så åker väl tåget till Arvika på fredagen efter jag har jobbat..:) Längtar redan..

Får jag träffa mina goa brorsbarn igen <3

Måste lägga upp ett videoklipp från helgen då jag, Erica och Sandra var i Arvika, var ut och åt på Olssons brygga, Emelie och Martin var oxå med :)

Här sjunger Martin en fin liten sång..och lägg märke till Erikas min på slutet av filmen..den drinken var nog inte så go haha ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0