Norge tomorrow..

Denna dag har jag hunnit med en del..solat med mamma idag, sedan åkte vi och hälsade på min faster i några timmar..åt hennes goa bullar och fick smaka nåt jag aldrig hade ätit förut...Mannagrynspudding med saftsås..;P

Ser typ ut såhär --->   Ser kanske inte så gott ut..men d var helt ok faktiskt, åt till och med 2 portioner ;)

Nu på kvällen så kom moster och mormor och "firade mig"....fyllde år i mars så moster kom och firade mig nu..hehe jag har ju inte vart hemma så mkt sedan dess, men bättre sent än aldrig ;)

Sedan har jag packat..o d var ju inte lite o släpa med sig..tur jag bara ska åka buss så slipper springa med den packningen överallt :S men går nog bra d..ska åka imorg bitti till Trysil med bil sedan tar jag bussen därifrån till Gardermoen så får Erika hämta mig där :)

Sedan blir det jobb resten av veckan..skönt med eftermiddag iaf, nästa vecka är det förmiddag igen..så jobbigt och gå upp halv 4 på morgonen :S men dt går...:)

Men har iaf att se framemot Arvika nästa helg, ska bli riktigt mysigt...var så gott sist jag åt på Olssons brygga så jag gör dt gärna igen ;)

Nu hoppas jag oxå att internet funkar bra med min dator när jag kommer till Norge..annars skulle jag och Pettan beställa..för internet måste man ju ha ;)


Får se när man kommer hem till Dalarna igen, för nästa långledigt så åker vi ju utomlands, Bulgarien förhoppningsvig..Sunny Beach, ska försöka få tag på en bra sista minuten..men har nog inte förstått att vi ska åka snart, e ju bara 4 veckor kvar ;S Längtar sååå..ska bli så skönt och komma bort lite :)
Massa fest och sol ;D

Vi e ju ett gäng som ska åka..hittills e dt iaf dessa..;)
      

Emelie, Ellinor, Tom, Sandra, Pettan, Erika och lille jag ;)

Ne nu blir det duschen, ska upp tidigt imorgon...skriver säkert imorgon kväll om jag får igång datorn ;)

Denna filmen ska ni se om ni kommer åt den..Lange Flate Baller, riktigt roligt..hehe ;) Helge e ju bäst..lägger upp ett klipp här ;)



God Natt på er alla!














 


Kommentarer
Postat av: Fanny

Myspys ni kommer ha det.. =))

2008-08-20 @ 12:53:44
URL: http://pintet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0