Mora

Idag var jag in till Mora en sväng med morsan..först ägna vi en halvtimme åt att åka runt och runt i Orsa för att leta efter mormor, tänkte om hon ville följa med in en sväng..men ikke, hon var väl ute och sprang med sin rullator runt hela Orsa..så hitta henne inte ;P hehe..

Hitta mig iaf två tröjor i Mora...från JC och H&M :) 
 

Åkte in till moster på vägen hem och firade henne lite eftersom hon fyller år på torsdag :) Längesen man träffade henne..

Nu ska jag iaf börja packa lite..har en del och släpa med mig till Norge på onsdag, 2 bärbara datorer + massa kläder..men d går nog bra :)

Sedan ska jag äta gravad lax med philadelpia ost och baguette till, mumma d ;) 


 






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0