Måndag

Idag har jag hunnit med en del..började med att jag, Erika, Peter, Tom och Sandra gick och kikade resor på centret..och vi gick därifrån med en bokad resa till Bulgarien den 9 sep ;) Ska dit imorgon och betala resan..ska bli så jäkla roligt :) ´

Erika och Peter åkte på jobb så jag, Tom och Sandra gick en sväng på centret..åt mat, sedan kom Mandip och hämtade upp oss så gick vi en till sväng på centret..i brist på annat så åkte vi en sväng till Strömmen och gick på shoppingcentret där med ;)

Nu sitter jag här och kikat lite hur det ser ut i Bulgarien, Burgaskusten som vi ska till, måste kika efter lite saker i Arvika när jag kommer dit te helgen..hihi ;) Ser iaf riktigt mysigt ut där :)

  


Peter och Erika kommer väl snart hem..ska nog ta mig en dusch sedan kika lite Vänner, får mig alltid på bra humör :)



http://www.youtube.com/watch?v=uxsw8okIh6g&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0