Arvika..

Kom igår kväll till Arvika..åkte direkt från jobbet, men fick lov att stå i Kongsvinger i hundra år o vänta..för var nå fel på nå tåg :S Så kom en timme senare än vad jag skulle..:P

Kom iaf fram kring halv 8, så Martin skjutsa hem mig te brorsan..så satt jag och myste med barnen ett tag :)

Sedan kom Markus och hämta upp mig så åkte vi en sväng på stan, men var inte så värst livat..:P Träffa iaf på Tommy, Martin och Eddy som var ute och åkte..så hoppa in i Cadillacen med dom ist ;) Blev 2 breezer, sen orkade jag inte med..var ju så jäkla trött ;S

Var så hungrig så jag, Martin och Eddy stack te Viktors och åt pizza..saknar verkligen Arvikas pizzor, så goa..helst kebabsåsen ;) Mumma d..

Kom iaf hem kring halv 2 tiden, la mig och somna direkt..:)

Nu på morgonen så har jag vart lite med barnen, nu är dom och badar..så ska passa på att dammsuga av lite, sedan duscha..och därefter blir det systemet ;)

Sedan blir det Olssons Brygga ikväll med massa folk, ska äta och mysa först..:)

Ha en toppenkväll! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0