Wiee!

Idag var mamma ner till E-nails för hon håller på och gör en nagelförlängning, men eftersom hon biter på naglarna så tar dt lite tid..så hon är där emellanåt och lägger på förstärkning :)

Iaf så var jag med en gång och kikade, för har alltid tyckt det är intressant med manikyr osv..Vill även själv utbilda mig till nagelterapeut i framtiden :) Först blir det att jobba ihop pengar..för det kostar en del pengar en sådan utbildning :P

Elin som jobbar på E-nails tyckte iaf att jag hade fina naglar och händer så hon fråga efter mitt nr iaf jag ville vara nagelmodell åt hennes elever nångång :) Även kanske följa med på en mässa i framtiden :)

När mamma var ner idag så sa Elin att hon skulle ringa mig senare idag för och fråga om jag ville vara modell imorg åt en elev mellan 13.00-16.00 och nu ringde hon nyss och självklart  tackar man ja :D Så imorg ska jag göra en nagelförlängning + fransk manikyr..ska bli så spännande ;D

image59


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0