Underbar dag <3

Idag har det vart en underbar dag ;) Vakna av att det var stor sol ute, så gick upp och duscha..sen kom Erica förbi och hälsa på :)

La oss ute i solen nån timme och myste, höll på att somna igen..älskar verkligen solen ;D
Sen gick vi in och åt resterna som var kvar av min pizza som jag gjorde igår, Erica gilla den iaf ;) hehe

Efter pizzan så tog jag dammsugarn och började städa altan för våren..e så mysigt på kvällarna och sätta sig i lugn och ro där :)


Blev iaf årets första grillning idag, och jag lovar vilka sommarkänslor man får av att känna lukten av grillat, underbart ;) Riktigt gott var det med :)



Efter maten så tog jag och Erica en promenad..gick och köpte oss en lakritspuck, en favvo hos mig ;)
På vägen hem så mötte vi Jessie och Jennifer, stod och prata ett tag om allt, måste ses mera tjejen <3
Tussilago såg vi efter vägen med..;P




Har vart en riktigt skön dag..nu längtar jag bara efter att börja använda mina nya skor jag har köpt ;)
Älskar ju ballerina skor så har köpt ett par svarta, sen hitta jag ett par vita med stjärnor på..hehe som jag faktiskt tyckte var rätt snygga ;) Så nu åker dom på snart..:D


Nu blir det film och ostbågar..sen ska man kanske börja packa igen..reser förmodligen bort över helgen :) Skönt att komma bort härifrån..är ju inte här jag ska vara i sommar iaf ;) Men väntar på svar..och hoppas det är bra ;)
 

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0