Torsdag..

Idag har jag knappt suttit still ;P
Först kom Erica till mig, så åt vi och la oss ute i solen ett tag ;)
Sedan så städa jag och Erica kika på en film medans..
Vid halv 3 så åkte vi och hämta Peter i Spjutmo.
Knäppte lite kort medans vi väntade..



På vägen hem så mötte vi upp Sandra och Tom som kom från Norge inatt :)

Vi åkte upp till Orsa Grönklitt för att visa Tom och så gick vi upp till Björnparken och kika på utsikten..var ju inte öppet, men vi gick och kom till ett stängsel..och plötsligt så kommer en Sibirisk tiger fram ;)

Så vi passa på att ta lite kort..var bara vi där så ;P hehe






Sandra och Tom åkte hem, så jag, Erica och Peter åkte för att äta..Peter lagade våfflor :P
På vägen hem till mig så åkte vi för att köpa en baguette..mums :)

Hemma hos mig så spela vi lite kort och myste..sedan kom Sandra och Tom, så då spelade vi lite kubb ;)
Killarna mot tjejerna..men tyvärr så vann killarna..;P

Efter kubben så åkte vi ner till bowlingen och kikade runt lite på campingen :)

Åkte och hämta mamma från jobbet 21.00..och nu sitter jag här..ska ta och börja packa snart, för imorg så åker vi till Norge med Sandra och Tom :) Åker hem på tisdag med Maria och Kristine :)

Ska äntligen får se hur Sandra bor och jobbar, och vi ska även kika lite jobb osv, men har även sökt i Arvika så vi får väl se vart man hamnar till slut ;)

Ihelgen blir det fest med ;D Ska bli roligt och få träffa Sandras vänner och se hur det ser ut i Jessheim, ska åka in till Oslo på måndagen och kika lite med :)

Nu blir det att packa och duscha :)

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0