Norge

Ska berätta lite om våran Norge resa..:)

Åkte ner i fredags med Sandra och Tom, gick först på Orsa marknad en sväng..men det var ju inte så mkt att se precis :S




                       
Efter en 4 timmars resa var vi framme..åt lite sen spelade jag och Tom lite Guitar Hero, så otroligt skoj ;)


 



På lördagen så visade Sandra oss runt i Jessheim, riktigt fint faktiskt, gick även i ett köpcenter :)
På vägen hem så gick vi och handlade go mat till kvällen ;) Vi åt grillat med, strips, vitlöksbröd, béasås :)




På kvällen så gjorde vi iordning oss inför utgång, satt hemma hos Sandra och Linnéa först och kikade på körslaget ;) http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.409440&renderingdepartment=2.5506 ;)



Jag och Sandra fick även en liten present av Sandra, haha tokfia ;)


Sedan gick vi vidare till en annan förfest hos Sandra kompisar, var där ett tag sedan gick vi till krogen :)



Söndags

Vi var väl alla lite bakis och sega idag, men dt fick gå ändå ;) Sandra tog med oss till Gardermoen där hon jobbar och visade runt lite, vi sökte även jobb :)





På måndagen så gick vi på stan och kikade jobb, och jag blev kallad på en arbetsintervju direkt för ett konstorsarbete på tisdagen. Dom skulle höra av sig framöver  :)
Ska även på en til intervju för tax freen på Gardermoen nu till veckan, så vi ska åka tillbaka på måndag igen med Mia och Kristine.


Så kanske det blir Norge för mig, får se ;)

Vi hann oxå med Ikea på måndagen :)


Tisdagen så städade vi osv..åkte hem kring halv 7 tiden på kvällen med Mia och Kristine, såg älgar efter vägen med :P


Var iaf en riktigt trevlig helg i Norge och vi kommer nog snart tillbaka ;)

Nu ska jag duscha och tvätta, sen ikväll blir det fest i Älvdalen, ser jag verkligen fram emot, ha en bra kväll!


Puss & Kram















Kommentarer
Postat av: Edward

hej vännen =) ser ut som ni haft riktigt kul i norge.. men du söker inte jobb å flyttar dit får jag hoppas ;P när ska ja få träffa dejj da!!!!!!!!!11 puss å kram

2008-04-30 @ 12:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0