Bowling

Vaknade nyss av att Erica ringde, eller jag var väl halvvaken för hade drömt nån konstig dröm innan :S Förstår inte vad allt tok kommer ifrån ;P

Idag är det ingen sol iaf..men hoppas den kommer senare på dagen :) Mina planer för dagen är iaf att städa ur farsans bil, sätta mig ute i solen (om den kommer fram), sen ska jag laga nån go mat och ikväll ska jag bara ta det lugnt och kika på körslaget, Mora e ju bäst ;) hehe

Igår så blev det bowling och JAG vann såklart :D Fick 4-5 strikar, Erica kom 2:a och killarna sist..haha vikka losers ;P Det är Nintendo Wii som hjälpt mig att bli sådant proffs haha ;P Sånt ska jag inskaffa mig framöver, även Guitar Hero, e så roligt ;) 

Vi blev bjudna på två rundor cider av Davve med, tackar :) Var iaf en trevlig kväll, tack för den :) 
(Bilden på resultatet i bowling är att Inga-Lill = Erica, Stina = Jag, Hans = Pettan och Ove = Davve)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0